vrijdag 15 maart 2013

Lente een nieuw begin...

Bijna een maand niet op mijn blog geweest. JB gaat als een trein en kan steeds meer met zijn arm en hand. Er zit nog steeds verbetering is dus dat is erg hoopvol voor de toekomst. Hij is wel erg moe van alle therapie en reizen maar dat is logisch.
Ik blijf hierdoor lekker druk. Veel zelf koken ipv JB die kookt. Gelukkig blijkt mijn eten ook goed eetbaar te zijn ;-), volgens onze gezinsleden hihi.
Zelf heb ik in de afgelopen maand een sollicitatie gedaan. Dit was een interne sollicitatie voor een traineeplek. Het is allemaal super snel gegaan en ik ben in de eerste week van maart al begonnen.
Ik werk nu 2 dagen in de week op mijn "oude" plek en 2 dagen in de week op mijn "nieuwe" plek. Een compleet nieuwe uitdaging en nieuwe materie voor mij. Ik moet nog heel veel leren en krijg hier nu een half jaar de tijd voor. Spannend, spannend, heb ik al gezegd spannend.
Verder loopt alles wel. Laat de LENTE maar komen!!!!
Liefs Inkie xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten