woensdag 12 juni 2013

Ben er weer....

Hallo allemaal,

veel gebeurd de afgelopen periode. Ben als trainee in een baan begonnen voor 2 dagen in de week en de andere 2 dagen doe ik mijn oude werk nog. Wennen, leren etc.
Begin mei 2 heerlijke weken vakantie gehad. Nu weer de waan vd dag.
Controle afspraken in het Vumc gehad voor JB. Alles goed. Nu nog 8 weken 2x per week revalidatie therapie.
10 minutengesprekken voor de kids op school.
Twijfel of het traineeschap mij gaat brengen want ik ervan gehoopt had. Veel denken, piekeren en wikken en wegen. Er zal de komende weken wel een oplossing komen ;-)
Verder weinig spectaculairs meegemaakt.
Van die autodiefstal niks meer gehoord. Pasjes van het werk heb ik weer terug. Autopapieren ook (gevonden in een steegje van het outletcentre en opgestuurd door de politie).

Liefs Inkie xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten